61Medya
Çift Yönlü Kartvizit
1000 Adet – 1200₺
Ücretsiz tasarım
Tüm illere kargo
A5 Tek Yönlü El İlanı
1000 Adet – 2300₺
Web Tasarım
Modern & özgün tasarımlar
WhatsApp: 0553 416 52 70 Mağazayı Ziyaret Et
Anadolu Basın Birliği Trabzon Şubesi
REKLAM ALANI
Markanızı
bu alanda
duyurmak ister misiniz?
Bizimle İletişime Geçin

KURUMSAL SESSİZLİK Mİ, YÖNETİMSEL İHMAL Mİ? Abdülvahap Uludüz yazdı « ABB 61 – Anadolu Basın Birliği Trabzon

Değerli yazarımızın köşe yazısını okumak için tıklayınız. Takipte kalın!

Abdülvahap ULUDÜZ

KURUMSAL SESSİZLİK Mİ, YÖNETİMSEL İHMAL Mİ? Abdülvahap Uludüz yazdı

KURUMSAL SESSİZLİK Mİ, YÖNETİMSEL İHMAL Mİ? Abdülvahap Uludüz yazdı
Son Güncelleme :

21 Mart 2026 - 17:27

55 Görüntüleme


Haber / Köşe Yazısını Dinle
--:--

BAYRAMLAŞMA NEREDE, AÇIKLAMA NEDEN YOK?

Trabzon’un en büyük sivil gücü, en büyük ortak değeri olan Trabzonspor camiasında bir sessizlik var. Öyle sıradan bir sessizlik değil… Geleneklerin, alışkanlıkların, kurumsal hafızanın sessizce ortadan kaldırıldığı bir boşluk.

Yıllarca bayramlar; bu kulübün çatısı altında sadece takvim yapraklarında yer alan günler olmadı. Bayramlaşmalar, kırgınlıkların unutulduğu, aidiyetin tazelendiği, “biz” olmanın yeniden hatırlandığı buluşmalardı. Peki şimdi?

2019’dan bu yana neden yok?

Bu sorunun cevabı hâlâ verilmiş değil.

Bu durumda sorular daha da ağırlaşmaktadır:

Bayramlaşma geleneği neden sonlandırıldı?
Bu yönde alınmış bir yönetim kurulu kararı var mı?
Varsa neden kamuoyuna ve divan üyelerine açıklanmadı?
Yoksa bu durum basit bir ihmal mi, yoksa kurumsal değerlerin göz ardı edilmesi mi?

Hiç kimse kusura bakmasın…

Trabzonspor gibi bir kulüpte gelenekler “gündem yoğunluğu” gerekçesiyle rafa kaldırılamaz. Bu camia, sadece sahadaki skorlarla ayakta duran bir yapı değildir. Bu kulüp; geçmişi, kültürü ve insanlarıyla bir bütündür.

Bugün bayramlaşma yoksa, yarın başka hangi değerler sessizce ortadan kaldırılacaktır?

Asıl endişe verici olan da budur.

Bizler Divan üyeleri olarak öğrenmek istiyoruz.

Neden yapılmıyor?

Bu kadar basit bir sorunun bile cevapsız bırakılması; şeffaflık ilkesine gölge düşürür, yönetim anlayışını tartışmaya açar.

Unutulmamalıdır ki;
yönetmek sadece karar almak değildir…
Aynı zamanda açıklamak, anlatmak ve hesap vermektir.

Eğer ortada alınmış bir karar varsa açıklayın.
Eğer bir ihmal söz konusuysa kabul edin.
Ama susmayın.!!

YORUM YAP

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x